2015. május 28., csütörtök

Prológus


Amikor azt hiszed, hogy itt a vég nincs tovább, egy olyan életet kell élned, amilyet te sosem akartál, akkor jön egy fordulat. Egy fordulat, ami mindent megváltoztat. Az életemet mindig is unalmasnak tartottam egy pontig, de, amikor az a pont eljött, hogy már korántsem unalmas, akkor mindent megtettem volna, hogy visszatérjenek a dolgok. De ez az élet. Kiskoromba azt hittem még léteznek a tündérmesék, de lassan rájöttem, hogy az első csóknál nem libben fel a láb, az első szerelmem nem mindig boldog, és az élet nem tejfel, hanem kemény és mocskos. Mindenki a maga hasznát nézi, és a másikat a földig tiporja, hogy előre lépjen, velem valami hasonló történt. Hittem, hogy mindenki jó és mindenki aranyos, de egyszer csak azt vettem észre, hogy menekülnöm kell az ellen, aki egykor a szerettem volt, mára már az ellenségem. Megkeserítette az életemet és szó szerint egy másik életbe menekültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése